Take Me To The Hospital - 4

Baltam gelecek, kellen gidecek!

* Kasvetli dağbaşı Beytepe'nin, en ücra köşesindeki kasvetli Öğrenci Evleri F Blok'unda elektrik kesildiği zaman, herkesi bir korku kaplamıştı. Peki Hypthekid ne yapmıştı o sırada? Dünyanın en pis oyunlarından biri Left 4 Dead 2'yi açtı. En kasvetli bölümlerden biri olan "Hard Rain"i açtı. Korku ve orgazmın doruklarına vardı ulan!

* Bu "Hard Rain" dediğim bölümde, oyunlar tarihinin en tırsınç karakteri Witch'lerden bir sürü tane bulunur, o yüzden harika dakikalar geçirdim yemin ederim. Benim yerimde kim olsa tırsar mıydı lan yoksa? (Witch'i bilmeyenler için şöyle alalım)

* Takip edeniniz varsa (senden bahsediyorum kuzen) görümüştür, Facebook'tur, Twitter'dır sildim bunları. Artık insanları seyretmek, insanlara bakmak, insanları takip etmek hoşuma gitmiyor. Ah insanlar o kadar iki yüzlü, o kadar bencil ve o kadar çıkarcı ki... "Hayat" adı verilen bu sahnede herkes maske takmış! Şaka lan şaka skmişim maskeyi dee, takkeyi dee, zaviyeyi dee... Bundan sonra sadece sanatımla gündeme gelmek istiyorum.

* Şu sıralar o kadar güçlü duygularım var ki, anlatamam okuyucu. Anlatamam deyip anlatmaya çalışan hödüklerden olucam belki ama... Yok lan anlatamam dedik ya...

* Yani demek istediğim odur ki, "Lan şimdi Rukiye'yle karşılaşıcam" deyip karşımda Rukiye'yi buluverir oluyorum.


* Falım sakızından bana çıkan faldır efendim bu. Bundan dişi birinden Falım sakız kabul edenin... E.M.İ.R. bekliyorum seni olm. Açtım bekliyorum... Webcam'i yani...

* Bu arada rehber 'ocam sağolsun (harika biridir kendisi, hayatımda gördüğüm en 'cool' hocadır, ofis duvarlarında Star Wars posterleri, boy boy kitaplar, ufak kasetçalarından çıkan 'Grunge' müzik sesleri, üzerinden eksik etmediği 'Ramones' tişörtüyle hastasıyız efendim - amk ne uzun parantez lan aklım çıktı) üzerimde şu görmüş olduğunuz tişörte "I liked your t-shirt, by the way" dedi... "Thanks" diyemedim, "Aaa eyvallah" diyebildim... Hocam! "Thanks, by the way!"

* Tişörtlerimle de gurur duyuyorum hani. Gerek hediye olarak aldığım, gerek kendime olarak aldığım, gerek ablamın olarak bana alması. (N-Ne?)

* Grooveshark'ı bilirsiniz, ücretsiz, çilesiz, dertsiz güzel kulaklara hitap eden güzel bir müzik sitesidir efendim. Fizy'yi falan sol şeritten sollar. Hele "Radio" diye bir özelliği var, fevkalade. Yani keyfinize göre müzik çalabiliyor. Örneğin Mark Lanegan'dan "Don't Forget Me" koyduysanız, hemen ardından Nick Cave patlatabiliyor. Ancak aklımda kalan şudur ki, Tool'dan Opiate koyduktan sonra hangi hakla Evanescence koyabiliyor? Aklım almadı ki lan.

* Bana "Rishloo" gibi süper bi progressive-rock grubu kazandırdı sağolsun...

* samihazinses'in kitabını aldım. Sen de al...

* E bütün siteleri silmişken, hal böyle olunca insan ne yapacağını şaşırıyor. Ben de interneti tanımamın ilk günlerine dönme kararı aldım. Galiba insanlığımında ilk günlerine döndüm, sabah akşam zottirik sitelerde flash oyun oynuyorum. Banner'lardaki oyunlu şeylere tıklıyorum, sonra reklam çıkınca "aaa tüh be, bu da reklammış!" diyorum. Yarın da "System of a Down" diye bi grup keşfedicem heralde.


* Evet şu arkadaki bağyanla duran askerden bahsediyorum. Aslında bu arkadaş, okulda, sınıfta bi kavga çıkınca oturduğu yerden, "Yeea beyler! Kesin saçmalamayı, oturun lan oturduğunuz yere!" deyip kavgayı bitiren tiplerdendir. Ayrıca o kızın o askeriyede, o jetin yanında ne işi vardır? Yıllardır Erkin Koray'ın istediği şey gerçek mi olmuştur? Bi adam akıllı insan şu kavgayı ayırmaz mı? Bu yaptığınız insanlığa sığar mı İsmail, sığar mı Burak, sığar mı Atalay? (Ayrıca Guile vs Guile nasıl bi fantezidir lan?)

* Bana göre twitter, Hürriyet'in Kelebek ekinin herhangi bi sayfasında kutucuk halinde "Ünlülerin Twit'leri :) " şeklinde bi yazı görmemle çoktan bitmişti. Özür dilerim @cbabdullahgul...


-@Hypthekid Önemli değil bebeyim, öptm, mjx, byss!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder