gece geç sayıklamaları

* ölmek istiyorum.

* tibet'te olsam, nepal'de olsam, tren olsam ne güzel olurdu.

* ee sevilir ki bu?

* "kalbim ağrıyo sandığım zaman akciğerim ağrıyomuş" sanıyordum, kalbim ağrıyomuş.

* birileri her zaman pörfektten daha pörfektini buluyor.

* çünkü onlar hissedebiliyor, sevebiliyor

* hakediyorlar.

* ölmek istemiyorum.

* ağrılarım var, ağrı kesicilerim var, ağrılarım çok.

* çok iyi bir şeyler olacağını sanıyorum.

* duygusuz muyum hayır? duygusuz deyince odun geliyor aklıma. ben sadece kendi ağrılarını görmeyen bir doktorum. iyileştirmeyi severim. iyileşemem.

* üzdüren şarkılar vardır, kötüdür.

* It takes dedication, it takes dedication!

* bi şansı daha hakediyorum. nezamanabaşlarız?

* ölmek istemiyorum, ölmüyorum da zaten.

* tibet'i seviyorum çünkü nepal'i seviyorum çünkü huzur vardır.

* sanırım yıllardır burada oturuyorum, patilerim oynamıyor. avcı gözlerim kıpkırmızı. aa bak tren geçti.

* uyuşturucu ne bilmiyorum

* sigara içmiyorum. olsa da içmesem keşke. ağrı yapar.

* şeyde "sözlük yazarlarının süper güçleri" diye bi başlık gördüm. ben söylesem inanılmayacak şeyler yapıyorum. ama şeylerim var, şahitlerim var.

* aa meraba halüsinasyon

* nisan'dan beridir görmüyorum seni

* and, uh, i still remember in my mind how things used to be, and...uh, you know, i feel very bad.

* yıldızlargüzeldir

* doktor

*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder