I've got nothing left to lose

...and I'm not afraid to die.



Etrafımda Nick Cave & The Bad Seeds dinleyen bir tek bendim, olduk çok kişi. Olalım. Çok kişi olalım kurtulayım yalnızlıktan. "The Death of Bunny Munro" da 2 gün içerisinde kimi saatlerde bitirildi tarafımdan. Candır yani.

Nick Cave demişken, nedense Nick Cave deyince aklıma gelen Mark Lanegan geldi aklıma. Evet. Mark Lanegan 12 Aralık'ta Atina'da konsere geliyor Isobel Campbell'la, keşke buraya da uğrasalardı. Atina'ya iki biletim var.

Sürekli kendime bir Isobel bulup sahnede "Deus ibi Est"i söyleme isteğim var. Sürekli! Bir Isobel şart. Evet sesi güzel olsun. Aha dur çok düşünmekten aşık oldum...

Neyse işte arkadaşlarım var. Kimi yeni kişiler. Arkadaşlarmış. "Biz dostuz" diyolar yaklaşırken.

Sevmek istiyorum kendilerini.

Not : Revolver'ı da söyleyebiliriz?

iki biletim varmış? yok öyle bişey... of...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder