Badem


Le Porta yazınca bu çıktı

* Madem Serdar Ortaç’ım, neden yaza damgamı vurmuyorum ki?

* Madem yabancı genç, güzel ve seksi bi pop şarkıcısıyım, neden klasik bi melodiye soyunmalı şarkı sözü yazıp piyasaya sürmüyorum ki?

* Madem Kenan Doğulu’nun kardeşiyim, neden saçma salak şarkılar yapmıyorum ki?

* Madem askerim, neden Kral TV’ye alttan geçsin diye mesaj yollamıyorum ki?

* Madem yerel bi kanalım, neden daha soluk renklerle yayın yapmıyorum ki?

* Madem Türküm, neden Azeri televizyonu izleyip t*şak geçmiyorum ki?

* Madem Akıllı TV’yim neden her vidyoyu tekrar tekrar yavaş çekimde göstermiyorum ki?

* Madem 1-2 yaş arası bi bebeğim, neden neden ağladığımı unutup hala manyak gibi çığlık atmıyorum ki?

* Madem Rusum, neden saat farketmeksizin havalimanına sarhoş gelmiyor, bütün Türklerle Rusça konuşmaya çalışmıyorum ki mojna?

* Madem Türküm, neden her System of a Down vidyosunun altına “Fuck Armenia, Turks will fuck your ass” tarzı şeyler yazmıyorum ki?

* Madem kabız bi senaristim, neden dizinin bi yerinde karakterim ölümcül bi hastalığa kapılmıyor ki?

* Madem yolculuklarda yazarın önünde oturuyorum neden koltuğumu onun kucağına kadar yatırmıyorum ki?

* Madem 15 yaşında ergen bir kızım neden üstüste bir kaç cümlede "İtörnıl sanşayn ov dı spotlız maynd!" demiyorum ki? (Film süper, lafım yok.)

* Madem çok şekilli bi kıyafet mağazasıyım, neden üründen büyük etiket koymuyorum ki?

* Madem çok düz bi tespit adamıyım neden Bim'le dalga geçmiyorum ki? "Le Cola ne la? Mwhahah!"

* Madem yeni ateist oldum neden bana göre olmayan bi Tanrıya küfür etmiyorum ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder