Ne?

En kelimesini kullanmaktan çoğunlukla kaçmışımdır. "En"den daha öncekileri hiçe saymaktır "en" kelimesi. Ama deniyorum be ne kaybederim. Şu sıralar, en sevdiğim;



Şehir: İstanbul (ama bana en uygun olan şehir Ankara'dır her zaman)
Yabancı şehir: Bristol - İngiltere (Ah götürün beni buraya)
Ülke: İrlanda (duygusal bağım var)
Mevsim: Sonbahar
Ay: Nisan veya Ekim bilemedim cidden
Gün: Cumartesi
Sayı: 21 tabiy
Alkolsüz içecek: Coca-Cola Zero
Alkollü içecek: Jack Daniel's Tennessee Whiskey

Tanrım ne deli gibi seviyorum bu diziyi

Yönetmen: Edgar Wright (Plase: QT ve Darren Aronofsky)
Erkek Oyuncu: Steve McQueen
Kadın Oyuncu: Audrey Hepburn
Güncel Erkek Oyuncu: Kevin Spacey (Plase: Simon Pegg)
Güncel Kadın Oyuncu: Summer Glau
Komedi Dizisi: The IT Crowd
Drama Dizisi: Firefly (bitirmeye kıyamadım)
Komedi Filmi: The Big Lebowski
Drama Filmi: The Fall
Bilimkurgu Filmi: Moon
Seri: Star Wars
Film Türü: Bilimkurgu



Erkek Solist: Mark Lanegan / Eşit derecede Nick Cave
Kadın Solist: Karin Dreijer Andersson / Eşit derecede Tori Amos
Müzik türü: Post-Rock (Indie maybe?)
Türk Grup: Replikas
Rock Grubu: Godspeed You! Black Emperor (Aslında Post-Rock)
Metal Grubu: Tool
Indie (Folk falan dahil) Grubu: Rock Plaza Central
Klasik Grup (Ne diyem?): Pink Floyd
Albüm: Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea
Besteci: Ennio Morricone
Şarkı: Serious?



Oyun: Braid
Quote: "You don't have a soul, you ARE a soul, you have a body" --- C.S. Lewis
Araba: Aston Martin DB9 olsa gerek
Web Sayfası: 4Chan
Oyuncak: R2D2 tabiy
Meyve: Bildiğin klasik yeşil elma
Sebze: Kızartmasından ötürü patitis
Parfüm: Davidoff Cool Water
Renk: Gümüşsel gri (Nası nası?)
Koleksiyonum: Her parçasından tek tek gurur duyduğum tişörtlerim (Bunnar için bi yazı yazmayı bile düşünüyorum)
Tişörtüm: Well, koleksiyonun ilk parçası olduğu için belki Tool tişörtü. Ama Kermit ve Pulp Fiction "Playa" da en sevdiğim. Hepsi çocuğum gibi.
Tatlı: Düz adamım belki ama baklava delisiyim.

Daha da aklıma bi şey gelmedi. Gelince belki part 2 yaparım. Hadi dağılalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder