Rukiye


(22:34) AAA – Aaa abi naber ya?

(22:35) BBB – İyiyim len de, daha bikaç gün görüştük lan ne bu şaşırganlık?

(22:35) AAA - :D Lan bi kere de pislik yapma, iyi karşıla olm beni

(22:35) BBB – Goril mi koyim hacı parkın orta yerine ne karşılaması?

(22:40) AAA {işemek} – Muhah! :D Neyse kanka napıyosun? Nası gidiyo yeni ilişki falan lan? (Burada AAA kişisi gayet sulu bi smayli gönderir)

(22:41) BBB – Ne ilişkisi amk! Tek başıma yaşıyomuşum resmen ilişkiyi...

(22:41) AAA - :S Nası ya? Noldu ki olm? :S

(22:41) BBB – Ayrıldı YYY benden...

(22:41) AAA – Oha! Ya olm niye lan?

(22:46) BBB {yokum nan} – Bak senelerdir böyle bi durumdayım, senelerdir karşılık görmüyorum, (artık) ben bile takmıyorum, ama sen bu samimiyetsiz “Oha”ları samimiyetsiz yamuk suratları yollayıp duruyosun!

(22:48) AAA – Ya olm! Salla şimdi benim naptığımı. Niye bitti olm bu?

(22:48) BBB – Sence abi?

(22:49) AAA – Ne bilim lan? Hani oluyo gibiydi, hani değişikti, hani ilk defa bu sefer olumlu hissediyodun? Noldu olm?!

(22:50) BBB – Yok abi, sevmiyomuş. Hissedemiyomuş bişey...

(22:50) AAA – Ya olm niye çıkıyomuş o zaman?!

(22:50) BBB – Bunu öğrendiğimde İndiyana Cons tarzı sevinicem zaten merak etme sen. Ayrıca herkes senin benim gibi düşünmüyo ki amkü

(22:51) Amkü ne lan?

(22:52) AAA – Ya olm hakkaten salakmış o da ama ya! Oyun mu lan bu niye umut veriyomuş o zaman? Ben seni hiç bu kadar mutlu görmemiştim mesela?

(22:53) BBB – Soru olmayan cümüllerin sonuna soru işareti koyma! Abi ne bilim ulan sanki benim başıma hiç gelmiyomuş gibi konuşuyosun! Sen de bilmiyo musun abi benim senelerdir neler çektiğimi? “Deneyelim” diyen geliyo amk! Deneme tahtası mıyım lan ben?

(22:53) Ben bile alıştım. Sen hala “Neden”, “Niye” diye bik bik soruyosun?

(22:53) AAA – İşte bu kadar olumsuz olduğun için olabilir mi acaba?

(22:53) BBB – Hah! İşte ben de diyodum o özlediğimiz, o beklediğimiz AAA nerde diye? Sonunda yeşil sahalara geri döndü.

(22:53) AAA – Pis dönerim!

(22:59) BBB – Olm! Bak beni söylettirme gece gece. Bak zaten gece internet gidebilir her an! Sana bu akşam söylediğim son cümlenin küfür olmasını istemiyorum!

(22:59) AAA – Dur bi su koyim heycanlandım şimdi.

(22:59) BBB – Hah heveslim benim... Benim önüme bu olumlu – olumsuz boklarını getirmeyeceğin hakkında konuşmuştuk. Hatta ben sana ne diyodum bu konuda?

(22:59) AAA – Ne bilim? Küfür mü ediyodun?

(22:59) BBB – “Olumlu olduğum zamanları da görmedik mi benim ay parçam?” diyodum

(22:59) AAA - :D

(23:00) BBB – Tamam ay parçası abartma olabilir... Ama diyeceğim olay şudur ki, sen kendin diyodun “Hani oluyo gibiydi, hani değişikti, hani ilk defa bu sefer olumlu hissediyodun?” diye...

(23:00) AAA – Ne bilim abi ben?

(23:01) BBB – Bana kopi-peyst yaptırma bak!

(23:01) AAA – Abi... Yani tamamen onun hatası, yani yanlış yapmış...

(23:01) BBB – AAA’cım bana 4 sene önce X günlük ilişkimde aldatıldığımda ne demiştin?

(23:02) AAA – “Onun hatası...” ?

(23:02) BBB – Peki, kafası yerinde olmayarak teklifimi kabul eden, ilerleyen saatlerde vazgeçen kız hakkında?

(23:03) AAA – “Yanlış yapmış...”?

(23:03) BBB – Pekiiii..! Daha önce “deneyelim” diye iki sevgilimin “seni hiç sevemedim” diyerek benden ayrıldığında ne demiştin, yıldız savaşçısı?

(23:04) AAA – “Hata sende değil, onlarda...” ?

(23:04) BBB – Demem odur ki...

(23:05) SKTİR GİT Bİ İŞE YARA LAN...

(BBB is now offline)

--- (1 new message

BBB

23:10)

“Internet gitti lan! Dedim ben sana soylettirme beni diye anlamiyosun ki...”

NOT = Yazıdaki kişi ya da kuruluş, kamış ya da kurumuşların gerçeklen uzaktan yakından bağlantısı yoktur. Böyle bir konuşma yaşanmamıştır, ancak böyle bir konuşma yaşanma potansiyeli muhtemeldir. Hatta belki de dünyanın herhangi bir yerinde yaşanmış olmasına rağmen, yazar bu konuşmaya tanık olmamış ve yazı ve karakterlerden habersiz bir şekilde “esinlenmiştir”. Böyle bir konuşmayı yaşayanların affına sığınır, BBB’ye sabırlar dileriz...

NOT – 2 = Doğaçlama olarak gelişen bu yazının başlığı, yazar “YYY” ismi yerine ilk önce “Rukiye” ismini kullandığı için bu şekildedir.

NOT – 3 = Yazar gayet iyidir, ve yaşadığı olayları saptırarak kaleme (klavyeye) almayı hiç düşünmemiştir. Yazıda göndermeler olduğu varsayılsa da “lakin ki öyle değildir”. Eyyomlamam bu kadar...

NOT – 4 = Hayır açıklama yapayım da sonra bak sağda solda diyolar “Bene gönderme var, pis herif” diye... Onlar olmasın. Seviyorum hepinizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder