Ciddi Değil Gibi?


Umarım çok dağılmadan, çok da dağıtmadan olur da biter şu yazı. Hadi bakalım. “Man on the Moon”la da çıktık yola... Hayırsız olacak gibin...

Buradan öncelikle “sevgi”nin anlamını boşaltan o iki arkadaşa çok selam yolluyor ve “N’apıyorsunuz ulan siz?” demek istiyorum kahretmeye! Günler boyunca “birbirleri için” olduklarını düşünüp, bu gece itibariyle (sabah oluyor aslında şu an) “bağlanmaktan korktukları, bağlanmayı istemedikleri” fikrini paylaştılar birbirleriyle. Ne güzel, ayrılırken bile ortak bir düşünce zımbırtısı falan felan. Dur bi yudum alayım...

Neyse, buradan tabi ki onları suçlayacak değilim. Herkes hata yapar olayın başında. Bana da çok hata yapıldı (Affeder miyim? Affetmem! Yok lan, affederim... Kıyamam...), ben de çok hata yaptım. Ama lafa bu arkadaşlarımdan, canlarım, kuzu sarmalarımdan girmemin sebebi yaptıklar hata değil, sahip oldukları bakış açısı...

“Kişi, kendinin sevgilisidir hacı” tarzında bir açıklama yapmıştım bir yerden, sanırım Mavi Kuş’tan falandı. Bununla demek istediğimi, 140 karakter kısıtlaması olmadan, şöyle özetleyebiliriz ki, aslında biz karşımızdakine değil, o kafamızın içindeki “pretty good dancer”a* aşığız (Virgül bombardımanı şampiyonşip!). İster bizden büyük olsun, ister çok güzel olup “bu da bana bakmaz ki bea?!” gibi serzenişlere neden olsun, biz o kafadakini seviyoruz. (Bunun sonu “I’m in love with myself”e de çıkar aman diyim!)

O yüzden sevmekten çekinmeyelim. “Ulan ben de çok ayıyım, biri bitti biri başladı” deyip kalbimizin bomboş kalmadığından yakınmayalım (Kalktım bir boş havaya, yürüdüm yol durmadı. Nınım nınım...). Kişisel olarak tanışmadığımız ancak her şekliyle onu kabul edebileceğiniz (unconditional love), yerel bir üne dahi sahip olup diğerlerini de sizin gibi hipnotize eden o varlıkları sevmekten utanmayalım! “İmkansız olduğunu” yüzümüze vurmayalım, biliyoruz heralde!

O yüzden ACIysa ACI, ıstırapsa ıstırap... Yemişim ya, güzeldir sevmek :)

Not = Asteriksle belirttiğim “pretty good dancer” Velvet Revolver’ın “Gravedancer” adlı şirin eserinde geçmektedir efendim.

Not – 2 = Bu kadar gaz verdim de ertesi gün gidip sevgilisi olan birine çıkıp sevgilisinin önünde “Seviyorum lan!” demeyin. Öyle bir şey dedim mi ben? Sakin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder