Take Me To The Hospital - 4buçuk


* "O gün oda arkadaşının da olmamasıyla birlikte geç kalkmayı deneyerek keyif yapmayı düşündü Hyp. Geç de kalktı, ama terler içinde. Bu gece yatarken genelde kapattığı kaloriferin sıcaklığından kaynaklanan bir ter değildi. Korkuydu. Ürpermeydi. Karanlık bir rüyaydı. Doğruldu, yarı uykulu bir şekilde bir kız arkadaşını ve potansiyel yeni erkek arkadaşı aklına geldi. Onlar hakkında bir iki bir şey düşündükten sonra arkadaşları aklına geldi. Onların başına bir şey gelmiş olmalıydı. Kimse aramalarına cevap vermiyordu, hiç kimse. Saatin erkenliğine yormak istedi..."

* Şimdi her şey düzgün, her şey yerli yerinde her şey normal... Haber almak istediğim son kişiden de haber aldım. "...about 1 hour ago"

* Sanırım konser işinden vazgeçiyorum. Yalnız başıma gitmekten nefret ediyorum. Hem İstanbul'a hem de konsere. Yalnız başıma gitmek istemiyorum. O yüzden sanırım kapı önünde karaborsaya başlarım. Tool, Massive Attack, sonra da bu... Çok istikrarlı bir gidişteyim gerçekten.

* Entourage'ı da bitirdim yaklaşık bir ay gibi bir süre içinde. 7 koca sezonu. Güzellik bir dizi...

* Bi saniye şu an online bilardo platformunda, dünyanın kimbilir neresindeki bi elemanın bana sadece "bamba" demesinin etkisindeyim... Karanlıkların içinden... bamba.

* Güzelim konseri kurtarabilecek bir şeylere ihtiyacım var.

* Bi-iki saat öncesine kadar falan gün boyu ağzımdan çıkan tek şey "bi beyti, paket olacak" idi. Hayır, kendi kendime konuşmak gibi bi huyum olmasa ağzım falan kuruyacak. Fena değil mi?

* Bugün de pek bir şey yazasım yok. O yüzden an itibariyle kısa keseceğim köşenin numarasını 4.5 yapıyorum. See ya folks. İyi finaller.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder