TAKE ME TO THE HOSPITAL – 1



· Merabalar efenim, meraba, meraba… Ooo Salih abiler de buradaymış…

· Efenim bilirsiniz ki en zor şeylerden biri de başlamaktır. Buna sığınıp da bu berbat yazıya “ulan ilk yazım olur beyle şeyler eha eha” bahanesine sığınmayacağım. Ama başlamak gerçekten zordur.

· Onu bunu bırak (bir önceki maddeleri sıfırlamak, yok etmek, hiçe saymak… cık cık ayıp!) ben bu blogda ne işe yarayacağımı da bilmiyorum. Belki hikaye falan da yazarım diye girdim zaten.

· İşte başlangıç psikoloji demek istediğim bu… Hani “bizdeki ortam süper, aynı eve çıkalım” ya da “abi Boğaç’a da bası veririz, oldu mu sana grup” mantığının düşmanı olan. Olmuyor kardeşim işte olmuyor, yazık etme o minimal dimağa (Teşekkürler Cenk-Erdem)

· Ben bu bakkallardaki, marketlerdeki “24 Saat Açık” olayını anlayamıyorum. Ne yapar, ne eder hiç benim gibi düşündünüz mü? Bi gün gerçekten kalmak istiyorum o güzel insanın (gizli nesne = bakkal amca) yanında.

· Olası senaryo = (Saat gece 4 suları) Süleyman amca bi gofret daha açayım mı bea?!

· Yapmayın! Ne olur yapmayın! Eski kirli anılarınızı, gizli tutkularınızı, şimdi utandığınız şeyleri, ayıcasına yüksek bir ses tonuyla “ulan eskiden Burak Kut dinleyip dans ediyodum lan ekkeke ekkeke” bulunduğunuz ortama kusmayın. Hayır prim de yapamıyorsunuz, Allah kahretmesin! Burak Kut’un suçu ne ulan?!

· Kızan Hypthekid…

· Gazetede kendinden “3 yaş küçük A.M.K.” kısaltmasını gördüm ya, ölsem de chewing-gum…

· Dev Kampanya : Tez Canlı mısınız? = Teli eksik olsa bile akustik gitarınıza çanta alıp sırtınıza takıyor musunuz? Ya yeni aldığınız lap-top’u içi boş olsa bile, manyak manyak, gereksiz yerlere götürüyor musunuz? Bakkaldan alış-veriş yapıp ek olarak “yemekten sonra yerim” düşüncesiyle aldığınız gofret yolda bitiyor mu? Gençseniz, sakalınız yeni yeni yerleşmeye başladıysa, babanız size takım traş bıçağı seti aldığında, o hafta işe yaramayacak bile olsa, alındığı gün paketi açıyor musunuz? Evet siz öylesiniz!

· Bu arada hepsini ben de yaptım, okur… Öyle yalnızım ki!

· Elvis ve Kurt Cobain ölmeyip yaşadıkları o adaya Resul Balay’ı da alsa ya…

· “…Nazlı yarim haber salmış Viva Las Vegas diye…!”

· İğrençlikler için pardon kanka, sana puanım dokkuz!

· “I was looking back to see if you were looking back at me to see me looking back at you!”

Robert Del Naja

(safe from harm)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder