GOLDFRAPP’İ EN AZ DİJİTÜRK’ÜN SEVDİĞİ KADAR SEVİYORUM


İtiraf ediyorum;

· Burak Kut’un “Yaşandı Bitti”si eşliğinde hoplayıp zıplarken çekilmiş görüntülerim var...

· Sertab Erener’in “Rengarenk” şarkısı acayip hoşuma gitti…

· Gece yolculuklarında TRT-FM’i dinlerken tarifsiz bi zevk yakalıyorum…

· Kimi zaman evde konserler veririm…

· Banyodan çıkmış halimi çok beğenirim…

· Kendimi evlendirme programları dahil her türlü programa katılmış bi şekilde düşünürüm…

· Kimilerine zamanında piyano çaldığımı iddia ettim…

· Salonda uyuyorum…

· Hala hangi mesleği yapacağımı tahmin edemiyorum…

· Arabalar ve onların motorları hakkında hiç bişey bilmiyorum…

· Ehliyet almak için hiç bi çabam olmadı…

· Bisiklet sürmeyi bilmiyorum…

· Mantar midemi bulandırır…

· Birinden azıcık ilgi görürsem hemen ona çok ilgi gösteriyorum…

· İkili ilişkilerde çok ürküncüm, hatta tam anlamıyla bi idiyotum…

· Zombi filmi senaryoma hala başlamadım, başlayabilmek çok uzak geliyor bana…

· Çok zaman ölmek istedim, kimi zaman ölemedim…

· İğrenç bi sayı hafızam var…

· Bazen saçımı kırmızıya boyatmak istiyorum…

· Sünnetimde çekilen görüntüleri hiç görmedim, nerdedirler hiç bi fikrim yok, korkuyorum…

· Yelena Isinbayeva’yı çok çekici buluyorum…

· Ucunda Mos Def veya MF Doom varsa hip-hop dinlerim…

· Bildiğim bir şarkı bir mekanda çalıyorsa şarkıya eşlik ederek artislik yaparım…

· Şarkının sözünü bilmediğim bi kısmı geldiği zaman karizma çizilmesin diye öksürür gibi yaparım…

· “The Cure”un diskografisi olmasına rağmen shuffle’da sürekli geçerim…

· Bi şarkıyla hüzünlendikten yaklaşık 10 dakika sonra umarsızca kıçımı kaşıyabiliyorum…

· Buckethead’i Slash’ten, Velvet Revolver’ı Guns And Roses’dan, Blur’u Oasis’ten, The IT Crowd’u The Big Bang Theory’den daha çok seviyorum…

· Melanie C’nin “I Turn To You”su hala utandıran zevklerimdendir…

· Hala bi müzik yazarı olabileceğimi düşünüyorum…

· Bıçak ve çatalı ters elle tutuyorum, öyle yapmazsam yiyemiyorum…

· Millet “olur mu öyle şey?!” desin diye sürekli kendimi aşağılıyordum…

· Gece yarıları uykum geldiği için değil, acıktığım ve kendime yemek hazırlamaya üşendiğim için uyuyorum…

· Kendimi hiç bu kadar büyük hissetmemiştim…

· R2-D2’yu bazen özlüyorum…

· Bazı şeyleri çok özlüyorum…


2 yorum:

  1. 'Bi şarkıyla hüzünlendikten yaklaşık 10 dakika sonra umarsızca kıçımı kaşıyabiliyorum…
    ' sesli güldüm.bu çocuk gizli işler çeviriyor deyyollaa? söyle bakalım neden güvendin bana ne bu çılgınlık?

    YanıtlaSil
  2. araştırmacı ruh güzeldir her zaman. tabi araştırdığın sorunun cevabını bulmana yardımcı olmak şart olur.

    YanıtlaSil